.

.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Sklep internetowy działający pod adresem www.sklepkubus.pl prowadzony jest przez:

P.H Kubuś Izabela Pazdalska sp. Jawna

ul. Brzeska 52, 32-700 Bochnia.

NIP 868 1965 090, REGON 363024373

nr konta bankowego: 75 1240 5208 1111 0010 6584 3287

Powyższy adres jest siedzibą główną firmy i stanowi adres korespondencyjny.

Magazyn główny:

ul. Brzeska 52, 32-700 Bochnia.

Punkty odbioru osobistego (po wcześniejszym uzgodnieniu):

SKLEP KUBUŚ BOCHNIA – ul. Brzeska 52

SKLEP KUBUŚ TARNÓW – ul. Lwowska 134 a

SKLEP KUBUŚ NOWY SĄCZ – ul. Węgierska 147

I. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1.        Sklep internetowy prowadzi sprzedaż całodobowo, 7 dni w tygodniu. Zarówno zamówienia jak i konsultacje realizowane są w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-16.00.

2.        Ceny wszystkich produktów są cenami brutto, wyrażonymi w polskich złotych, zawierają podatek VAT. Każda sprzedaż domyślnie dokumentowana jest paragonem lub fakturą VAT po zaznaczeniu takiej opcji podczas dokonywania zakupu.

3.        Zakupu można dokonać poprzez opcje "dodaj do koszyka" uprzednio dokonując rejestracji lub skorzystać z opcji "kupuj bez rejestracji".

4.        Alternatywnie zamówienia można również składać telefonicznie pod numerem (14) 611-10-20 wew. 2 lub na e-mail kontakt@sklepkubus.pl . Wówczas konieczne jest podanie:

- dokładnej nazwy i koloru kupowanego produktu,

- danych osobowych,

- adresu do wysyłki,

- numeru kontaktowego

- adresu e-mail.

Zamówienia, które nie mogą być zrealizowane z powodu podania niejasnych lub niekompletnych informacji, zostają anulowane po 7 dniach od nieskutecznej próby kontaktu z klientem

5.        Statusy zamówień dokonanych poprzez opcję "dodaj do koszyka":

- "oczekujące" – po złożeniu zamówienia ale przed zatwierdzeniem pracownika sklepu internetowego

- "w realizacji" – po zatwierdzeniu pracownika sklepu internetowego ale przed nadaniem wysyłki

- "zrealizowane" – po nadaniu przesyłki i wysłaniu do klienta drogą e-mailową numeru przesyłki lub w przypadku odbioru osobistego informacji o tym, że produkt jest gotowy do odbioru przez Kupującego we wskazanym punkcie.

6.        Oferowane na sprzedaż produkty pokazane na stronie  www.sklepkubus.pl mogą nieznacznie odbiegać kolorem od rzeczywistego wyglądu, co jest spowodowane różnymi ustawieniami wyświetlania monitora oraz urządzeń mobilnych.

7. Informacje o ewentualnych brakach w magazynie lub opóźnieniach w realizacji zamówienia są przekazywane niezwłocznie drogą e-mailową.

8.        Oferta sklepu internetowego dostępna pod adresem www.sklepkubus.pl może różnić się od oferty w sklepach stacjonarnych Kubuś. W związku z tym odbiór osobisty w sklepach Kubuś zamówienia złożonego za pośrednictwem sklepu internetowego wymaga wcześniejszego uzgodnienia telefonicznego bądź drogą e-mailową.

9.        Umowa kupna-sprzedaży jest zawierana w języku polskim a jej część stanowi niniejszy Regulamin.  

II. PŁATNOŚCI

1.    Za zamówiony towar można zapłacić na jeden z poniżej wypisanych sposobów:

- kurierowi przy odbiorze przesyłki,

- przelewem zwykłym na dane wskazane we wstępie regulaminu,

- przez PayU,

2.    Ponadto, w przypadku odbioru osobistego w sklepach Kubuś istnieje możliwość płatności:

- gotówką

- kartą

- na raty (Santander Bank).

 

III. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I DOSTAWA

 

1.    Termin realizacji wysyłki jest podany na podstronie każdego produktu, wyrażony jest w dniach roboczych. W przypadku braku towaru w naszym magazynie lub przekroczenia podanego na podstronie produktu czasu realizacji wysyłki, Klient może zrezygnować ze złożonego zamówienia.

2.    Towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej, na terenie Polski oraz po zatwierdzeniu przez Klienta indywidualnie oszacowanego kosztu wysyłki zagranicznej również do wybranych krajów Europy. Każda przesyłka jest ubezpieczona.

3.    Przesyłki nadawane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00.

4.    Przesyłki dostarczane są od poniedziałku do piątku w godzinach pracy firm kurierskich.

5.    Koszt zapakowania i wysyłki towarów zakupionych na łączną kwotę przewyższającą 300 złotych ponosi sprzedawca. W przypadku towarów, których wartość jest mniejsza niż 300 złotych koszt pakowania i wysyłki wynosi 10 złotych przy wyborze opcji przesyłki kurierskiej lub 15 złotych przy wyborze opcji przesyłki kurierskiej pobraniowej oraz 9,90 złotych przy wyborze opcji przesyłki paczkomatowej lub 12,99 złotych przy wyborze opcji przesyłki paczkomatowej pobraniowej.

6.    Przesyłki dostarczane są w 95% przypadków na drugi dzień roboczy od nadania przesyłki. W przypadku przesyłek zagranicznych czas ten może się wydłużyć o kilka dni. W okresach przedświątecznych i wyjątkowych przypadkach losowych czas doręczenia również może się nieznacznie wydłużyć.

7.    Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić czy zawartość paczki nie została uszkodzona oraz czy jest ona zgodna ze złożonym zamówieniem. W przypadku stwierdzenia, że zawartość paczki została uszkodzona w transporcie należy spisać protokół szkody w obecności kuriera oraz powiadomić sprzedawcę drogą e-mailową załączając protokół szkody.

8.    Odbiór osobisty możliwy jest w poniższych sklepach Kubuś:

KUBUŚ BOCHNIA – ul. Brzeska 52

KUBUŚ TARNÓW – ul. Lwowska 134 a

KUBUŚ NOWY SĄCZ – ul. Węgierska 146 a

9.    W przypadku stwierdzenia niekompletności produktu, należy zgłosić ten fakt wysyłając e-mail na adres kontakt@sklepkubus.pl w terminie do 7 dni od momentu otrzymania towaru.

 

IV. ZWROT TOWARU

1.    Zgodnie z obowiązującym prawem, w terminie do 30 dni od otrzymania kupionego towaru w sklepie internetowym, Kupujący może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i zwrócić towar. Zwracany towar musi być kompletny, w stanie niezmienionym, nie nosić śladów użytkowania, posiadać metki.

2.    W celu dokonania zwrotu towaru lub jego wymiany należy wysłać na adres e-mail kontakt@sklepkubus.pl pismo odstąpienia od umowy oraz dostarczyć zakupiony produkt wraz z dowodem zakupu i wydrukowanym pismem odstąpienia od umowy do siedziby naszej firmy. W przypadku zwrotu produktu, do którego były dołączone inne gratisowe produkty, należy je również zwrócić razem z produktem. Przesyłka zwracanego towaru, nadawana na adres naszej siedziby głównej, wymagająca dokonania zapłaty przed jej odbiorem – nie zostanie odebrana.

3.    Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący.

4.    Sprzedawca po otrzymaniu towaru zwraca Kupującemu należność na dane wskazane we wiadomości e-mail, w ustawowym czasie.

V. GWARANCJA

1.    Wszystkie oferowane w sklepie internetowym produkty są nowe oraz pochodzą z legalnych źródeł, posiadają certyfikaty umożliwiające wprowadzenie ich do obrotu.

2.    Wszystkie oferowane w sklepie internetowym produkty są objęte gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy. Długość gwarancji producenta, importera jest zgodna z zapisem w dołączonej do produktu karcie gwarancyjnej. Gwarancja ta, nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów zawartych w ustawie o sprzedaży konsumenckiej i prawach konsumenta.

VI. REKLAMACJE

1.        Zgłoszenia reklamacyjne są przyjmowane w oparciu o  obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego, w tym o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z p. Zmianami).

2.        Niezależnie od gwarancji, za zgodność towaru z umowa, przez okres 2 lat odpowiada sprzedawca, na zasadach wynikających z ustawy z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002r. Nr 141 poz.1176 z późn. zm.).

3.        W przypadku stwierdzenia wady towaru należy niezwłocznie zgłosić reklamację wysyłając zgłoszenie reklamacyjne na adres e-mail kontakt@sklepkubus.pl .

4.        Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać:

- dane kupującego,

- skan dowodu zakupu z widoczną datą zakupu towaru,

- nazwę produktu,

- opis usterki ( oraz zdjęcie jeśli uszkodzenie jest widoczne ),

- żądanie konsumenta

- dane kontaktowe.

5.        Niekompletność powyższych danych może skutkować późniejszą rejestracją zgłoszenia reklamacyjnego.

6.        Po otrzymaniu, kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego obsługa sklepu internetowego, w sposób e-mailowy lub telefoniczny kontaktuje się z Kupującym w celu uzgodnienia dalszego postępowania.

7.        W przypadku reklamacji towaru odsyłanego do autoryzowanego serwisu producenta Kupujący nie ponosi kosztów wysyłki. W przypadku reklamacji wysyłanych na adres naszej siedziby głównej koszt przesyłki ponosi Klient a w przypadku uznania reklamacji za zasadną, koszt ten zostaje zwrócony Klientowi.

8.        Kupujący, w okresie odpowiedzialności sprzedawcy nie ponosi kosztów uzasadnionych napraw towaru.

9.        W przypadku wymiany, naprawy, kwestionowania zgodności towaru z umową Sprzedawca zastrzega sobie możliwość korzystania z opinii specjalistów, rzeczoznawców, autoryzowanych serwisów producenta.

VII. ROZWIĄZANIE SPORÓW ZAKUPOWYCH 

Z chęcią rozwiązemy wszystkie problemy i niejasności wynikające z zakupów na naszym sklepie internetowym. Jeżeli jednak nie uda nam się dojść do rozwiązania problemu z towarami lub usługami zakupionymi online, możesz skorzystać z tej platformy, złożyć skargę i przesłać ją do rozpatrzenia przez niezależny organ rozstrzygania sporów.

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Informacje o ochronie danych osobowych znajdują się na tej stronie: https://sklepkubus.pl/2/dane-osobowe

IX. POLITYKA PRYWATNOŚCI

1.        Pliki Cookies to małe, nie stanowiące żadnego zagrożenia, nie rozpowszechniające wirusów i innych złośliwych oprogramowań pliki, które są zamieszczane na komputerze użytkownika za pośrednictwem przeglądarki. Zazwyczaj są to pliki umożliwiające identyfikację użytkownika w celu dostosowania zawartości przeglądanych stron do preferencji użytkownika.

2.        Każda przeglądarka internetowa umożliwia zablokowanie plików Cookies.

3.        Nasz sklep internetowy wykorzystuje pliki Cookies w celach statystycznych oraz do obsługi sprzedaży.

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.        Część opisów produktów oraz zdjęć zamieszczonych w naszym sklepie internetowym stanowi wartość intelektualną chronioną na podstawie art. 34 ustawy o prawach autorskich.

2.        W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają obowiązujące przepisy kodeksu Prawa Cywilnego.